TOPPNYHETER:

SAS och Norwegian inför bränsletillägg

Norwegian inför bränsletillägg på sina flygningar på grund av ökade bränslekostnader. Det skriver TDN Direkt.

"Vi arbetar kontinuerligt med åtgärder för att mildra effekten av ökade kostnader, samtidigt som vi har ett tydligt mål att erbjuda konkurrenskraftiga priser till våra kunder. Prisjusteringar kan därför variera mellan olika rutter", skriver presschef Catharina Solli på Norwegian till NTB.

Tidigare på tisdagen meddelades att SAS inför tillfälliga bränsletillägg till följd av stigande oljepriser

Följ taggar

Hämta EFN:s app för iOS och Android - gratis: nyheter, analyser, börs, video, podd
Nästa Artikel